BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

duminică, 9 septembrie 2012

Moartea mortii



Moartea morţii
Liviu Gradinariu

Cineva a omorât-o
vai, neînţelegerea acestui lucru
aduce criza
e prea greoi cuvântul pentru unii
am încercat să-l aplic la eul meu
pentru a răsări stropi de rouă stelară
grâul din ceruri
am găsit loc să-l sădesc
în timpul devoţional scurt
şi încrederea în aparenţele religioase
quasi spirituale
care mă uscau
suntem prea mulţumiţi de noi înşine
deoarece facem din experienţele celorlalţi
modele pentru viaţa noastră
ofertele Sale-s mari...
nu vrem să răspundem ofertelor Sale
una e moartea mea,
răstignirea eului
roada Duhului,
desăvârşirea mea prin suferinţă
Totuşi Glasul continuă să răsune
cine-L va băga în seamă?
totuşi nimeni nu trebuie să se teamă să-L asculte
fiindcă oricine va asculta va auzi
ce ne împiedică să intrăm după pierdea?
vocea cărturarului
care se aude puternic?
dar vrem vocea sfântului care a trecut dincolo de pierdea
cu ochii aţintiţi asupra Minunii care e Dumnezeu
continui să rămân afară
la uşa Locului Preasfânt
fără să intru
să mă familiarizez cu Glasul Lui
Doamne, învaţă-mă să ascult
să golesc totul din mine
prezenţa acestei perdele în inima mea
să nu mai rămână acolo
oprind lumina
să ne ascundă faţa Ta
acest văl opac, cusut, peticit, reparat
perdeaua deasă a eului...

să golesc paharul meu
murind pentru a trăi
ca grâul
pentru că ordinea şi viaţa lumii depind de acest Glas
care mă roagă să mor
rămânând mai viu ca oricând

pentru că ordinea şi viaţa lumii depind de Faţa văzută
care mă desfată mereu cu frumuseţea Sa
hrănindu-mă

Doamne, ajută-mă să mor!

obosesc la Curtea cortului întâlnirii
îmbătrânind
zăbovesc
vino şi spune-mi că moartea a fost ucisă de Cea mai frumoasă Fiinţă din Univers...cu frumuseţea Sa
Te iubesc
esti al meu...mister!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu