BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

marți, 19 martie 2019

Amaruri

Amaruri
de Ioan "Neala" NICA

Merg pe marginea drumului pustiu
Privind rigola infundata
Gandindu-ma la tot ce-a fost odata
Memoria imi joaca feste oare,
              Mai stiu? Oare mai stiu?

Eram doi tineri pe doua biciclete
Zburdalnici dar fara de noroc
Imblanzitori de dragoste cu flori de soc
Ne amageam visand la focuri de brichete

Si am crescut si-am devenit un tot
Minuscul cat o pata dintr-o stea
Erai iubirea mea ,dragostea mea 
Si sa te las din brate nu mai pot.

Trecura anii ne-am plictisit de noi
Eu chel,anost si cateodata prost
Tu semiumbra ; femeii ce ai fost 
Liantul impartirilor la doi

Am terminat cu tine viata
In buzunar nu am un sfant
Si am sa merg sa dorm in sant
Caci poate ma salveaza o paiata

Si ea venise ,dar erai chiar tu 
Cu parul blond si unghiile vopsite
Si imi vorbeai de un sant si o rigola parasite
Ori mie,ori tie ,ori nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu