BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

duminică, 28 februarie 2016

Rugaciune

Haioase versuri !
Rugaciune
de Valeriu Cercel

De ce nu vrei ca să mă faci Tu, Doamne,
Fără pantofi, cravată, fără haine,
Fără nădragi, sau cu, dar fără craci,
S-arăt cel mai sărac dintre săraci ?!

 să m-arunci ca pe-un nimic, Părinte, 
Acolo unde iadu-i mai fierbinte,
Pe undeva, pe-o plajă-n Caraibe,
Să nu mă văd prin fumul de Cohibe ;

Mulatelor, să nu le dai răgaz,
 nopți, gol să mă frigă, fără gaz, 
Iar zilele, din zori în madrugade,
 rom, pe rând, mă fiarbă și-n lambade ; 

infometat de-oi fi, să râzi de mine 
Căt poți de mult și cât poți Tu de bine,
Negritele, să-mi dea din coconate
Să mușc și să la sug pe săturate,

pedepsit, când ars voi fi de soare, 
Cu-n deget doar, un brânci să-mi dai în mare,
Iar de-oi răgni de sete, cu durere,
Tu, apa mării...fă-o toată bere.

Amin !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu