BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

duminică, 28 februarie 2016

De ti-ar spune poarta ta

Sa mori de RAS...!
De ti-ar spune poarta ta
de Valeriu Cercel

De-ar fi să-ți spună poarta ta
De câte ori am plans la ea,
Ochi, tu m-ai privi mirată 
Că era veșnic descuiată (!)

Azi eu atâta o uram, 
Să o dărâm dacă puteam,
S-o ard în foc, s-ajungă scrum,
S-o calce carele pe drum,

Torent s-o ia, către câmpie,
Să mă trezesc, ce bucurie !
Măcar pe prispa casei tale,
Dar poarta îmi ședea în cale 

Da-ți amintești ? Era-ntr-o luni
Când ne-am jucat ca doi nebuni
Din gard, atunci, exasperat,
O șipcă-am rupt și am intrat. 

Asta, în ultima instanță 
Nu ajungeam nicicum la clanță !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu