BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

joi, 13 august 2015

Esti tra-la-la,Acido...

Esti tra-la-la,Acido...
de Elena Munteanu

Eşti tra-la-la, Acido, un’ să pleci?
Eu te iubesc de mor! Ştii asta, nu?
Copilul urlă! Bine fă şi treci
De-l leagănă, să tacă. Auzi tu?

Nu te mai plânge: “N-am avut noroc!”
Dă drumul la mâncare repejor!
Şi până-i gata, fuga, că e foc,
Te du la crâşmă, după vinişor.

Cu ieri, de două zile n-am băut
Şi mă cam ia cu rău la lingurea.
Ce spui acolo? Că te-aş fi bătut?
D-apoi aşa-i, că mi-s voinic sadea.

Da’ şi tu! Vinovată eşti, măi frate!
Din şapte palme şi un pumn, pe jos
Te-am căutat. Şi-acum mă ţine-n spate
Junghiul acela rău şi păcătos,

Când m-am plecat să îţi mai dau vreo două
Scatoalce. Mă scoseseşi din sărite!
Voiai să-ţi iau acum rochiţă nouă,
Că cele ce le ai sunt cam cârpite.

Rochiţă, hai?!? Ai aia de cinci ani.
Nu era nouă-atunci? Acum iar vrei?
Să-ţi iei, când ţi-o da măta-mare bani,
Eu, uite, n-am! Şi n-am niciun temei

Să-ţi dau aşa, degeaba! Marş la treabă!
Eu te iubesc de mor! Ştii asta, nu?
Să zici la lume, dacă te întreabă.
Nu mă ‘nerva, femeie! Auzi tu?

La bine te trimit. Chiar tu nu vezi
Că, dacă stai prea mult, anchilozezi?

POEZIA ORIGINALĂ:

M-am hotărât! Azi plec! Mă las de poezie!


M-am hotărât! Azi plec! Mă las de poezie!
(deşi talente am, vă zic cu... Carul)
am terminat tot wordul şi nu mai am hârtie
să vă explic, n-am timp... Dar chestia cu harul

de-a va iubi pe toţi, azi mi-a intrat în sânge
şi cum voi nu pricepeţi şi nici n-aveţi de gând
toc ceapă azi la ciorbă, deci sigur că voi plânge
când vă trimit la dracu deodată sau pe rând...

depinde... cum îmi cade friptura pe grătare
sau cum mişcă sarmaua în oală de trei ori
aş vrea să plec şi totuşi de-mi cereţi cu ardoare
am să rămân cu voi... În maci sau alte flori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu