BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

duminică, 22 martie 2015

Enigma

Enigma
de Valeriu Cercel

Nu îmi amintesc vreodat’,
Chiar şi când am fost cinstit, 
De la cârciumă, din sat, 
Să nu plec dezamăgit ;

Stând în jur la un trăscău, 
Mai aud o veste rea,
Care…şi nu-i lucru rău,
Până-n zori să uit de ea,

Însă ce mi-a zis asear’,
Şi băurăm numai vin,
Popa Ghiţă, om cu har,
Nu pot, nene, să-mi revin !?

Doar ieşind, cum vă spusei,
Către casă temerar,
Afumat, c-am obicei
Să fumez la un pahar,

Mă împiedic, pe sub pod
Cum urcam şanţu’ la deal
Suduind şi plin de glod, 
De…prea sfântul, personal,

“Săru-mâna”- io pios,
Da’ el, dup-un lung oftat,
Cum privea la mine-n jos
Zise făr’ să-l fi-ntrebat :

“Mă Ioane, eşti om bun,
Însă, după cum prevăd,
Mă-nţelegi ce vreau să-ţi spun…
Io, în rai, n-am să te văd”,

Că, nu mă mai liniştesc
Şi sunt tare abătut… 
De asear’ mă tot gândesc
Ce păcat o fi făcut ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu