BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

miercuri, 2 iulie 2014

Scrisoare de la un fost pacatos


Scrisoare de la un fost pacatos
Valeriu Cercel

Cu gândul şi cu visul,

Cu ochiul ce-am privit,

Cu fapta sau cu zisul

Cât am tot clevetit,

Păcate neştiute,

De care nu ne-am prins,

Ori cele concepute

Cu voia, dinadins,

O viaţă-i necesară

Cumva să o trăim,

Un ghem baban de sfoară,

S-avem timp să plătim,

Căci totul se plăteşte

Şi-al nostru bun Părinte,

Nici bani cash nu primeşte,

Nici plata înainte,

Ci vom plăti treptat

Cu chin, dureri, nevoi,

Cu vârf şi îndesat

În viaţa de apoi,

De-aceea eu, creştin,

Fi’nd vorba de plătit

Păcatele cu chin,

Răsuflu mulţumit,

Şi-I cer doar sănătate,

Atât, că-s aranjat…

Mai am căteva rate

Şi voi fi achitat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu