BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

joi, 1 mai 2014

Tara-n...ghelie


Ţara-n... ghelie

Mi-am "stroboscopat" azi minţile "ejaculate"
Din "foaiele" ce ţin de mult în "almanahe"
Şi vă "curjur" pe voi, toate "herniile" valahe
Să-mi fiţi părtaşi dezvăluirilor "oportuflatulate".

Vă-mpărtăşesc din sângele-mi, Oo... bamic, negru comic,
Că-s colorat doar aparent, nu-n ceru' gurii;
Şopârlic -ca să zic, să-mi "imitez" ghiaurii-
Doar "io" putând vă fi un "waran... t", "miştomic".

Sunt singur, ce piept ţin într-o "apolcalipsă"
-Provin de neamuri ce-au făcut... lustraţie-
Deci nu vorbesc, doar ca să fac o... "pecoraţie",
Că ştiu profund cum negrul este şi "esclipsă".

V-ajut pe toţi, voi frăţiorii mei, mânca-v-aş gura,
Să moară toţi duşmanii, să rămân doar eu, din ei
Să vă-nmulţesc popor, ca să ne fiţi lachei...
Că-s vechi rroman, cu regi şi împăraţi, cu "fura"!

Să fim o naţiune de harapi, cu "Goaglă"
Şi să vă-"nmobilez" cu numele de "Van",
Din compensări de furt şi stat în case, fără ban...
Şi-n Mercedes să mergeţi, nu cu Dacia, din "rablă"!

"Sunt cel ce soarta, chiar i-a hărăzit un scris destin";
"Ca orice om să nu fi rupt o floare, fătă sau băiat",
Că orice cioară croncăne dar nu-i... înaripat
"Şi-s şi prieten, dar mă doare vizavi d-Oprescu, zis Sorin".

V-asigur vorbe, îs "io" cel, cel mai bun şi am motiv,
"Îs şi eu om uman şi multe calităţi mă recomandă"
Iar "cu principiul m-am bătut" să circulăm pe-a doua bandă
"Nervos şi supărat, încât vi-o zic chiar... administrativ"!

În pom "de mic copil m-am căţărat şi-am mai mâncat din ei",
Dacă mă puneţi iar, "ca cocoduşii"-, am multe puncte de vedere;
"Că dacă lucruri sunt, pe care trebuie făcute, am o prevedere",
C-"am încă multe kile şi dacă m-apăs, e rău", sunt dintre grei!

"Vă dau exemple mici şi nici nu vreau ca să-nţelegeţi"
"Dar io m-am săturat, să facem dosare noi lor şi noi nouă"
Vă spun, ca găinarul de Năstase, "să mă căutaţi la ouă"
De corb... Şi "e anormal, cu transportu' comun... care mergeţi"!

"Mă simt lezat şi nu ştiu data de când sunt în simţ calomniat",
Deci "pot ca vă să zic", "mă simt exact cum n-ar fi să mă simt"
Şi spun; "nu fi obraznic, că-s şi mai obraznic cu tine, nu te mint"
C-"am şcoală; m-au sunat o profesoară de limba română, deci îs licenţiat"!

Vă vorbesc tuturor de la estrada păsărescii, dintr-o colivie,
Ca un "canard", un cântător pe limbi ce-s numai aţe încâlcite;
C-aşa se poartă azi ideile, fără fason, golaşe, chiar de tot "belite"
Şi coru-i mare, unu şi-unu... 'n Ţara lui varan, para Van,... ghelie!!!

V-am reprodus alesul mult iubit, eu doar l-am concentrat, ca să se ştie!...

poezie satirică de Daniel Aurelian Rădulescu (22 iulie 2011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu