BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

luni, 20 ianuarie 2014

Complicat


Traiesc o viata complicata,cu zaruri si ghioc

Si tu imi spui sa pariez pe moarte 
Dar mama soarta nu mi-a dat noroc 
Sa contopesc iubirile desarte

Sunt un nemernic ,ce pariez intr-una,
Pe-o dragoste ,ce se sfarseste-n infinit
Si-am sa mizez toti anii doar pe una
Ce am dasit-o in trecut ,dar in prezent ea nu a mai venit

Castigul mare il pariez pe-o miza
Si sentimentele le tin la purtator ,
Iubirea mea cea pura ,murit-a pe-o banchiza ,
Iar eu tot cautand-o ,devin un lacom jucator 

Eu m-am jucat cu viata,eu m-am jucat cu tine ,
Trezindu-ma din coma,ca dintr-un simplu vis
Mizand tot Cosmosul,doar pe un zar ce vine,
Am sa ma rog de-un sase-sase si sunt in paradis

Am pariat planeta si tot ce ne-nconjoara,
Pe ce-mi spunea o baba de demult,
Dar pana dai cu zarul,ia tot,si ma omoara
Ca sa devii castigatorul surdo-mut

Acum imbatranind,pe toate le-am lasat
Si nu ma uit in spate,sa vad tumultul care vine
Dar nu-ncerca sa ma provoci,sa dau cu cubul pistruiat
Caci poate castiga oricine

Deva-20 Ianuarie 2014
Ioan "Neala" ACIN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu