BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

duminică, 15 aprilie 2012

Lacrimi


Lacrimi

O picatura curge,si alta o urmeaza
Un sir prelung de lacrimi apra-n ochii mei
Se aduna,se rasfira ca ploaia fredoneaza
Si curg mereu ,curg limpezi din ochii mei si -ai tai

O bucurie vine,o amintire trece
Si fericirea-mi trece,of nu pot s-o ating!
Caci bratele-mi sunt frante si inima mi-e rece
Obrajii imi sunt palizi si ochii mi se sting

Si ieri speram ca astazi si astazi sper ca maine
In viata sa-mi apara ,o norocosa raza
Sa pun odata capat acestui trai de cainr
Sa nu-mi mai fie viata o monotona fraza

Am vrut dar nu se poate,
A fost dar nu o sa fie
Acum sperantele-mi sunt moarte
Adio viata cruda ,
Adio tie!

Neala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu