BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

vineri, 5 aprilie 2019

Neintelegeri

Neintelegeri
de Ioan " Neala " NICA

Te-am tolerat,tu nu ma tolerai
Nu te-am iubit,te-am agreat si tu ma tot scuipai
Si-mi pare bine sa ti-o spun 
Pe aici nu e nimic de tine.Drum bun!

Nu am pierdut nimica important
Deci nu o sa ramana nici o cicatrice
Nici urme pe picior din presupusele varice
Doar trupul meu cu  moaca de mutant.

Neintelegere sau ghinion sau toate la un loc
Eu mi-as lasa doar umbrele sa inteleaga
De ce nu stinge nimeni misteriosul foc
Ce m-a hipnotizat o viata-ntreaga.

Ma tot intreb cum va ramane cu mine si cu tine
Dupa ce va fi trecut furtuna 
Ai explodat si am stiut ca nu e bine
Dar nici ca ma intereseaza,mi-e totuna.

Si rataceste-n necuprinsul infinit 
Cu pasi marunti,tarandu-te precum soparla
Dragostea noastra n-a fost un produs finit
Si-acum memorez unele fapte,si m-apuca sila.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu