BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

vineri, 18 ianuarie 2019

Catre nimeni

Ioan '' Neala '' NICA
Catre nimeni
Ioan '' Neala '' Nica

Cand te-am mintit ,eu m-am mintit pe mine
Cand te goneam,ma scuturam de florile de tei
Si te-am urat cum nu stiam mai bine
Stiind ca vei veni minciuna sa mi-o iei

Iar mai tarziu cu greu mi-am amintit
Pe-un balansoar in toamna cea galbuie,
Caci florile de tei s-au ofilit cu unduiri maiestre
Si au murit si adevaruri si minciuni terestre.

Erai o mica pata ,un petec din trecut
O fata morgana cu adevaru-n geanta
Eu te-am jignit ,si te-am mintit si mi-a placut
Eram acelasi dar c-o fata mult mai aroganta

Acum te vad cu ochii din trecut 
Si ai ramas acelasi disc de patefon stricat
Pe care orice om il arunca tacut
Intr-un abis din care am iesit mai mincinos si mai murdar,
Dar am un sentiment placut caci te-am uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu