BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

duminică, 7 mai 2017

Vorbe de duh despre bautura (17 )

Doi beţivi într-un bar. Unul dintre ei zice:
– De 2 săptămâni nevasta mă tot dă afară din casă când vin beat. Ce să fac?
– Când ajungi în faţa uşii te dezbraci, şi ea nu poate să te lase afară că i ce or să zică vecini?
– O.K.
Zis şi făcut. După câteva zile se reîntâlnesc la bar:
– Bă, am făcut cum ai zis tu…
– Da, şi?
– Stai să-ţi zic, am ajuns în faţa uşii, m-am dezbrăcat, s-a deschis uşa, am intrat şi am auzit „Urmeaza staţia Piaţa Sudului, cu peronul pe partea dreapta”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu