BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

marți, 17 mai 2016

Sa ma mai tem de-asteroid !?


Să mă mai tem de-asteroid!?
de Glodean Elena

(Replică la poezia "Salvați Pământul! Vine asteroidul!" de Laurentiu Orasanu)

De felul meu, un tip solid,
echilibrat, mult prea lucid,
văd cum mi-apare câte-un rid
și zilnic simt un gust fetid
când guvernanți, gândind rigid,
val de scumpiri uşor decid
și preţuri explodând rapid,
iscă un fel de genocid.
Cum stau pălit ca de-un bolid,
în capul meu se face vid,
fără de grai și cam livid,
mă simt ca un antropoid
și-mi vine să mă sinucid
când portofelul îl deschid!
Deci, astăzi, mi-ar părea stupid
să mă mai tem de-asteroid!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu