BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

vineri, 6 mai 2016

Internautii...

Internautii...
de Craciun Cristian-Vasile

Un "poet" si-o "poetesa" 
se-ntanleau ades pe mess 
sa discute-n paranteza 
ce mai e pe site de dres.

Si apoi, incet ,conjuga 
verbul a iubi-n prezent 
si deloc nu le repugna 
pe fereastra -pergament 
sa-si insire vorbe goale!

El - un membru fara stare, 
ea - ascunsa printre oale 
el - trecut de trei pahare 
ea-n continua visare 
el - mai mandru nu se poate 
ea - cu chef de dat din coate 
el- trecut de mult prin toate 
ea - de 15 ani jumate...

-Dragul meu de moldovean 
eu ti-as impleti suman 
cu-al meu chip la inimioara 
ca sa ma visezi diseara !

-Vai , olteanca mea arzanda! 
Tu sa nu-mi mai ceri osanda 
ca vin cavaler in zare 
chiar pe calul care sare...

Ce-au facut? Cum a ramas? 
Va astept sa le dati glas 
La a "dragostei" visare 
Chiar aici, in continuare 
....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu