BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

duminică, 10 aprilie 2016

Animalica

Animalica
de Craciun Stelian-Vasile

As vrea sa fiu un porc- cat vara e de lunga-
porumbul din cosher mai sper sa imi ajunga;
sa pot sa dorm intr-una, sa manc si iar sa dorm
pana ce pantecelul mi-apare gras, diform.

Apoi in toamna rece sa ma prefac motan
sa fur carnatii rosii ce-s insirati la geam
si matzele vestale sa-mi curete blanitza
ce-acopera - vezi bine- iubita mea suvitza.

In iarna sa fiu puric, sa tzopai ne-ncetat
sub hainele prea groase si greu de lepadat,
sa-mi sting adanca sete din butoiasul plin
cu vinul cel mai dulce, cu-aroma de pelin.

Apoi, in primavara, vreau sa dispar -normal
nu-mi place dragosteala pe care dai un ban,
prin partile dorsale sa scarpin neuronul
tot chinuind ideea sezutului pe tronul
ce-adaposteste golul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu