BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

miercuri, 2 martie 2016

Sonet de carteer II

Sonet de carteer II
de Valeriu Cercel

De două luni, de când madam Bibescu
A luat apartamentul de la șapte,
Aud, nu prea tarziu, așa pe noapte
Deasupra ciocănind de mă trezesc cu

Dureri de șele, da nu zic de dește, 
Urcând la ea tiptil, ușor, pe scară
Find mort de curios, seară de seară 
Să îmi confirme că se ciocănește,

Așa că eu, cu numai câțiva lei
Făcui o treabă mai mult ca firească,
I-am luat un celular de ziua ei
E mai ușor ca să îl folosească
Azi-i mai modern, ce papuceii mei (!) 
Când vrea să urc, să nu mai ciocănească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu