BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

sâmbătă, 12 martie 2016

Binele de nota 10

Binele de nota 10
de Florin Joburi


Jap, jap... 
Na, să-ți vie mintea la cap!
Cum să te faci bă portar,
Ca să prinzi muște-n zadar?
Cum să te faci bă fotbalist?
Vrei să umbli cu capul spart de un manelist?
De aia te-am făcut, te-am crescut 
Ca să ajungi un simplu necunoscut?
Na, jap, jap
Să-ți vie mintea la cap!
Cum să te faci bă poet?
Ca să mori de foame încet?
M-aș răsuci și în gând
Dacă te-aș ăla flămând!                                                                                                                           ce-i aia literatură 
Cu cenzură și pumni dați în gură?
Ce vrei, să te faci cascador
 să mori împușcat în decor? 
Na, jap, jap
Să-ți vie mintea la cap!
A, nu vrei să mai înveți?
Te dau eu cu capul de pereți
Ca să nu mai ai ce să regreți!
Cum să ajungi hingher, gunoier...
Ca să te latre câinii din cer?
Jap, jap
Mii de draci,
Ce vrei să te faci?
Pilot de formula unu
Ca să mori ca nebunul,
Să arzi ca o torță pe pistă
intr-o goană automobilistă? 
-Tată, spune-mi tu ce să ajung
pe drumul acesta spinos îndelung?
- Levant... 
Cel mai bine e să fii savant!
Să ai numai premii de nota zece,
Ca nimeni să nu te poată întrece!
Savantul le știe pe toate
in  viață dă bine din coate 
 dacă e declarat profesor, 
Ajunge și senator...
Ajunge primar, președinte
in politica unde se minte... 
 tata cu sfatul lui, 
M-a făcut al dracului!
El a plecat spre inalt, 
Eu am rămas în Levant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu