BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

miercuri, 3 februarie 2016

O tiganca vrea sa divorteze

O tiganca vrea sa divorteze
de Mihail Buricea

Nesătulă de amor
o țigancă dintr-un sat
a mers la judecător
s-o despartă de bărbat

Judele a întrebat-o
iscodind-o drăgalaș
- Ce vină i-aduci tu, fato
soțului de vrei să-l lași?

- Domnule judecător,
pupa-te-aș pe-ai tăi perciuni
pân' s-apucă de amor
trec nenumărate luni

Iar când soțul mă dorește
manca-ți-aș ouăle tale
mă iubește cocoșește
și i-o simt în mine moale

- Poate are interes
să se schimbe-n viitor
să te iubească mai des
și în mod convingător

- Dacă-și ia angajament
să mi-o tragă cum visez
să devină bic, potent,
nu mai vreau să divorțez

- Măi țigane, ce-ai de spus,
la pretenția pirandei,
poti să fii bărbat supus
la dorințele cucoanei?

- Domnule judecător
mânca-ți-aș biblia ta
dacă-mi dă un ajutor
m-aș putea un pic schimba

Dar mai mult de patru ori
pe semestru nu-s în stare
să i-o trag plin de sudori
cum vrea ea cu scula tare

- Da, așa e mult mai bine
spuse piranda zglobie
luă țiganul după sine
și ieși ăară-n vrie

Dar nedumerită-n minte
se întoarse repejor
și rosti aste cuvinte
către domn judecator:

- Aș vrea să mă luminați
dacă vreți și se mai poate
fiți bun și-mi mai precizați
câte semestre-s în noapte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu