BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

vineri, 12 februarie 2016

Dragostea ,un sport extrem

Dragostea,un sport extrem                                                                                                                         de Tarus Ramona 

Satira

Am invatat sa merg pe cabluri
de inalta tensiune
si sa fac dive-ing in ochii tai...
am invatat sa trag pe nas amagiri
si sa-mi injectez in vena
cate o doza de speranta;
Am invatat sa-mi torn otrava in ureche
de fiecare data cand spui cate-o minciuna,
sa dau cu capul de muchiile gandului
si cu genunchii de cer
de fiecare data cand faci reclama
la pasta de dinti si eu plang...
mi-am luat diploma de TRADAT IN DRAGOSTe
si am invatat sa-ti cant
in tonuri de si bemol:
iubirea e un sport extrem
iar eu nu-s doar un amator...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu