BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

miercuri, 11 noiembrie 2015

Halloween

Halloween
de Valeriu Cercel

Az-mi dă prin cap anul acesta 
De-așa scumpete-n prăvălii,
Să-mi iau costum, să le fac festa,
Să-i sperii și eu pe copii ;

Când vor veni de Halloween
S-apar în fața lor mascat,
Să-i vad cum fug și nu mai vin,
Trei nopți să facă pipi-n pat ;

Dar ce costum i-ar îngrozi ?!
Copiii azi, fără tromboane,
Mascat în drac, vampir, ce-o fi,
Nu scap pâna  nu le dau bomboane, 

Ce Baba-cloanța ! Te joci, frate ?!
Dracula poartă azi scufiță (!)
Astea-s povești de ei fumate
Din primul an de grădiniță,

Căci zilnic, la televizor,
Privind a lumii tragedii, 
N-am să găsesc nici de-am să mor
Costum să-i sperii pe copii 

S-apar ca Sadam Hussein,
Ar râde-n hohote de mine,
Sau Gheorghe Bush, cu-n M sixteen,
M-ar lua de fraier ce rușine ! 

Ori mă gândesc, plin de frisoane,
azn Michael Jackson cum mi-ar sta 
Mai bine le voi da bomboane,
Eu greu mă pot decolora

M-ar aranja-n Robert Mugabe
Doar chestia aia, bat-o vina (!)
Nu-i ca a lui, mi-au spus trei babe
Până acum că-i.made-n China 

Poate-n Madonna, că, parol !
Cu fața ei i-aș termina...
Nu ține, că la trupu-mi gol
Vreun câine mi-e că va turba ;

Nici în Celline Dion mascat,
Cum sunt tenor, eu, irlandez,
Cântând, ajung iar arestat
aznvinuit c-o plagiez

azntr-un bancher ce a speriat
Lovelele din bănci prin lume (?!)
Mai bine nu, de-s confundat
Femeile vor face spume,

azi nici să fiu plătit măcar
N-aș apărea ca cerșetor,
Vor crede că-s parlamentar
Sau cel puțin vreun senator 

Ca matelot, nu am chelie,
azn doctor nu, pe ei am boală 
Ce-ar fi s-apar ca o stăie
Pe criza asta mondială (?!)...

I-aștept diseară ca să vină,
Fără bomboane, curajos,
Le-arăt chitanța de benzină
azi buzunarele pe dos !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu