BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

vineri, 2 octombrie 2015

...Sa ne iubim cu drag

...Sa ne iubim cu drag
de  eu si eu


MOTO : Măiastră pasare e omul cu fantezie de poet
  Ce poposeste-n primavară la casa artelor discret.
  Din aripă desprinde-o pană şi o ascute blând de liră
Şi scrie imnuri despre viaţă şi pentru tine o satiră.


-Foaie verde flori mărunte,
Măi bădie de la munte,
Nu mai fi aşa hain
Azi ,de Sfântul Valentin
Şi te-ndeamnă la oraş
Şi te-ntoarnă mintenaş,
Cu parfum din cel vestit,
Ce pe Leana a-nebunit!

-Apoi verde fân cosit...
Să nu crezi că sunt zgârcit,
Ori cu Gheorghe sunt vorbit...
(Pe el Leana l-a prostit!)
Dar eu fată zău nu mint,
Doar pe tine te alint.
Eu să şti duc flori la fete
Doar în zi de Dragobete!

-Apoi verde măr rodit ,
Eu ,Ionică, am glumit
Că nu fac cum face Leana,
Care adun-acasă seara,
Toate babele din sat
Să-i pună d-un descântat
De iubire...Că-i pacat.
Cu parfumul ce să fac ,
Când am busuioc drept leac,
Adunat de Sânziene
Şi vârât adânc sub perne?
Când o fi ,la primăvară,
Să-mi aduci Ioane, iară,
Flori din nea ,ce s- a topit,
Cum stă bine la iubit!
Ia năframa de la mine,
Şi s-o ţi bădiţă bine ,
Să n-o zboare vânt pribeag,
Ca să ne iubim cu drag...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu