BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

duminică, 11 octombrie 2015

Caciula ruseasca

Caciula ruseasca
de Alex Valcu

În vremuri comuniste am fost la ruşi 
şi-am cumpărat căciuli 
pentru mine şi ai mei.

Toată lumea purta căciuli ruseşti. 
Ţineau de cald şi erau la modă.
Ce mândri eram!

Acum am trecut la fes, 
nu că a venit căldura, 
nu mai sunt la modă.

Fir-ar a dracului de modă!
Moda trece, moda vine 
şi iar trece şi iar vine...
neţinând cont, nici de mine, 
nici de tine.

Mi-a îngheţat mintea, 
dar nu contează.
Sunt la modă. 
Aşa sunt eu, mai cu moţ.
Moţul e al fesului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu