BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

luni, 4 mai 2015

Nu imi fura cuvantul

Nu imi fura cuvantul
de Miruna Ionescu

Nu mă fura, te rog,
sau
fură-mă de-o pâine dacă vrei,
si nici asa, ţi-o dau chiar eu,
dar
nu-mi fura cuvântul,
altul nu am,
de-i bun sau rău, te roog,
nu mă dezbrăca de cuvântul meu!
pâine mai găsesc,
o pâine mai muncesc
dar
nu am destule plete
spre-a-mi acoperi
goliciunea lipsirii de cuvinte!
Fură-mă, te rog, de un castel,
daca îl am,
dar
nu îmi fura metafora
găsită cu greu pe hotarul
dintre noapte şi zi.
este o crimă,
ştii?


(nu am fost eu plagiata, nici nu as avea cum, nu am eu atata talent sa ramneasca altul la poeziile mele, e doar o opinie spusa in versuri)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu