BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

sâmbătă, 28 martie 2015

Solutie fireasca


Solutie fireasca
de Valeriu Cercel

De două luni, de când madam Bibescu
Luă apartamentul de la şapte,
Aud, că n-am dormit măcar o noapte,
Deasupra ciocănind de mă trezesc cu

Teribile dureri de cap şi deşte
Urcând la ea tiptil, desculţ, pe scară, 
S-ajung în mod vădit, seară de seară, 
Convins că sus-numita ciocăneşte,

Dar cum le ştiu, chiar bine, pe femei, 
Am adoptat soluţia firească,
I-am luat un celular, cu cîţiva lei,
Fi’nd mult mai potrivit să-l folosească
Decât să-mi bată-n cap când dumneaei
Îi vine-aşa, în seri, să ciocănească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu