BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

O babeasca ma tamaie

O băbească mă tămâie                                                                    de Viorel Ploesteanu


Îmi bătea la geam trecutul
Măsurat, ca un ceasornic.
Eu schimbasem așternutul
Să-l primesc în casă, dornic.

Îi deschid, el se codește,
Mai ceva ca o fecioară,
Dar dorința biruiește
De a sta la mine-o seară.

La o sticlă de băbească
Risc să aflu adevărul.
Las trecutul să-mi vorbească,
Să-mi mai ostoiască dorul.

Ce mai vremuri! Ce idile!
Și eu, falnic, june-a-ntâia!
Ieri mă colindau copile,
Azi, doar babe cu tămâia.

Ah, minuni de-ar face vinul
M-aș întoarce cu trecutul!
Babele să-mi ia vecinul,
Eu să-mi văd iar începutul.

3 ianuarie 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu