BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Jigaritul


Jigăritul
de Claudia Minela
Dedicaţie la trei ace, în la minor de ham,ham!

el, ham!

femeie nerecunoscatoare
adica eu iti dedic poezii, iti cant la cobza pana dimineata, dansez pe jar aprins
si tu?
tu, o scorpie fara sentimente, tu nu vezi cat efort fac sa fiu bagat in seama?
o vorba colo, ca unui caine jigarit plin de mucegai si purici
o bucata de mamaliga mai veche sa ma tina in viata peste toamna si iarna
peste cateva zile se inchide marea si revin intre betoanele din capitala
vezi tu

***ea, ham, ham!***

tu, puricos lăudăros dedică ce-i al tău
nu te făli infatuos c-un vers de alt dulău.
întreaga noapte ai urlat la cobză, dar degeaba
căci dânsa nu-i făcută bre, să dai în ea cu laba

dansezi pe jar aprins spuneai, minciună, şi porţi vina
nu pentru mine jeruiai, ci pentru ea, didina
căţeaua pitbull de la colţ, roşcată şi pudrată
o haită-atârnă-n urma ei, la coada-i ridicată
doar unu-o va iubi-n boscheţi, cel mare şi puternic
nu se încurcă-n pana ei cu un căţel anemic

sunt scorpie, aşa rămân, tu, câine jigărit
mânca-te-ar puricii de tot căci iar m-ai părasit
îmi umbli vara haimana pe litoral, nu-ţi pasă
că eu sărmana zac aici, doar cu plictisu-n casă

acum sezonul s-a sfârşit, la mine vii spăşit
să-ţi dau din mămăliga mea, golane ipocrit!
mai pune-ţi pofta-n cui şi-aşteaptă, eu nu te mai iubesc
potaie, tare dor îmi e şi rău mă perpelesc
gândind la tine zi şi noapte nu poci ca să trăiesc
prindea-te-ar râia să te roadă, cu răni să te găsesc
să-ţi piară pofta de umblat şi de iubit, păgâne,
şi să trăieşti trei vieţi de-acum, pe cea mai rea, de câine.

din spania de la paris
căţeaua rea din vis
ham!
adică ave! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu