BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

sâmbătă, 6 septembrie 2014

Intrebare de Bac

Intrebare de Bac
de Valeriu Cercel

De când iar am dat-o chix,
Cu mascaţi, pe dezbrăcate,
Controlaţi cu raze X,
Şpăgi, ţâţare confiscate,

O-ntrebare mă omoară,
Şi cum n-aş vrea să mă fac
Nici la toamnă de ocară
La examenul de Bac,

M-am gândit ca să i-o pun
Profesoarei de liceu,
Că la d’astea eu sunt bun,
Cu româna mi-e mai greu:

De vreo câţiva ani, să zic,
Dar pe nimeni nu acuz,
Cum sunt toţi românii-un pic,
Mă declar foarte confuz,

Şi legal, şi literar,
Azi, ţiganul este rrom,
Fiind clar, ca şi-un arţar,
Ce-am putea să-i zicem pom,

Şi tot ce-i asociat
Cu-adjectivul… “ţigănesc”,
Cum, în rrom l-am botezat,
Ar suna că-i românesc,

De-aia…doamna profesoară,
Cu latina ce-o vorbim,
Cât ar fi ea de vulgară,
Nu ştim cum s-o potrivim,

Că la Bac, ce s-a-ntâmplat,
Ar fi veche…ţigănie?
Sau, din rrom fi’nd derivat,
S-ar numi azi…rromânie?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu