BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

sâmbătă, 2 august 2014

Cantec de casnicie


Cantec de casnicie
de Eduard Zalle

Ce te uiți așa ca tuta
Că ți-am spulberat reduta?
Ani de zile am muncit,
M-am spetit, am istovit,

Iară tu, cucoană mare,
Șezi crăcită pe covoare,
Cu șerbet și cu rachiu!
N-am murit, încă sunt viu!

Toată ziua stai și zaci
Și te scarpini între craci
De atâta plictiseală...
Mai ieși, dracului, pe-afară!

Că de-atâta nepăsare
O să dai în gălbinare!
Ce te smiorcăi, n-am dreptate?
Trag ca boul zi și noapte

Să vă fie vouă bine...
Nu mai plânge că nu ține!
Crezi că nu știu cine ești,
Ce tertipuri muierești

Folosești la-nghesuială?
Am să-ți trag o săpuneală
Să mă ții o viață minte!
Adios și n-am cuvinte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu