BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

joi, 19 iunie 2014

Metamorfoza

Metamorfoză

Ţi-aduci aminte draga mea
De prima noastră întâlnire?
Cum ne-am legat dintr-o privire
Şi ne-am aprins precum o stea?

Eram cuprinşi de pasiune,
Deconectaţi de cei din jur
Şi-avizi de sentimentul pur
Luam clipa ca pe o minune.

Trecut-au anii peste noi
Cu tăvălugul lor de patimi
Şi preschimbară, după datini,
Iubirea ce-o-mpărţeam în doi.

Îţi iau acum din farmacie
Punguţe pline cu pastile,
În locul rozelor zambile
Ce-ţi cumpăram din florărie.

Tu îmi îmi rezervi la Olăneşti
Sejururi de recuperare,
Căci duse-s zilele în care
Vedeam Viena de poveşti.

Şi analize la Medlife
Ne luăm cuminţi, de-aniversare,
Nu desfătarea cea mai mare
Prin Spa-uri multe şi cu ştaif.

Metamorfoză este viaţa,
Căci ea preschimbă-n compasiune
Ce s-a numit, cândva, pasiune
Şi n-are pic de jenă hoaţa.

poezie satirică de Mihai Manolescu (30 martie 2014)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu