BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

luni, 30 iunie 2014

Balada lui Florin cel Snob


Balada lui Florin cel Snob

Sunt snob
iar votca eu o sorb cu paiul
şi am un Modigliani în perete
constant
îmi vând la prieteni guturaiul
şi port la şapcă pene de erete

Sunt snob
şi nu mă culc
decât
doar cu domniţe
cu sânge princiar şi busturi maxi
sunt invitat la show-ouri ce au fiţe
şi cumpăr pâine
zilnic
stând în taxi

Sunt snob
nu-mi place ceapa din Matache
şi port şireturi galbene la ghete
adăst la Lăptăria lui Enache
ca să mănânc vreo
două
trei crochete

Sunt snob
eu nu citesc decât Socrate
alternativ
mai fac şi băi de soare
la Baden-Baden mă bronzez pe spate
că nu suport roşeaţă pe picioare

Sunt snob
şi cam livresc în poezie
şi-mi frec
cu ode
veşnica statuie
o piramidă-mi fac în magazie
am şi trimis să-mi ia un kil de cuie

poezie satirică de Florin I. Cernat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu