BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

luni, 14 aprilie 2014

Solutie

Soluţie

Mai trec arar pe la un stand de carte,
Aş cumpăra o sută, să răsfoiesc domol,
De-o lectură-n tihnă, însă nu am parte
Analizez, şi-atât, c-am portofelul gol.

Când merg însa la mall c-o tipă "bine"
(Ispita calcă maiestuos pe tocu-i fin)
Se vede treaba, situaţia-mi convine,
De-această dată, portofelul este plin.

Fireşte, am depistat soluţia ideală,
V-am spus că nu-s orişice mototol,
Am adoptat rapid, o tactică specială:
Seara la TV, mai lecturez... pe crawl.

poezie satirică de Alex Dospian (aprilie 2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu