BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

marți, 18 martie 2014

Deruta

Derută

Ai apărut superbă într-o seară,
C-un mers inconfundabil şi rasat
Nu mai văzusem bombă... nucleară
Şi am şoptit în barbă: Ce să fac?

Priveam gazela ce se unduia perfect
Simţeam nişte-aritmii la "pitpalac",
Era ca într-un film plin de efect
Şi-am mai zis o dată: Ce să fac?

Când te-ai apropiat mai mult de mine
Parc-am zărit o umbră de bikini,
Dar dintr-odată, nu-ş de unde vine,
Unul cu lanţ la gât şi Lamborghini!

Aţi demarat în trombă, ca la Cannes,
Iar eu înc-ameţit, puţin buimac,
N-am ţinut cont şi ca un bădăran
Am ţipat ca boul: Ce să fac?

poezie satirică de Alex Dospian (decembrie 2013)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu