BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

miercuri, 7 noiembrie 2012

Pentru cel ce va sa vina



Pentru cel ce va sa vina
Luminita Soare

Pentru ce va fi să vin
Despre ce să cânt, lumină?

Pentru cel ce va să vină
Dar totuşi, nu va veni

Pentru dragostea confuză
Ce n-o pot răstălmăci

Pentru chipul fără faţă
Pentru trupul fără trup

Pentru lipsa de speranţă
Timp inert din ceasu-mi supt,

Pentru nopti trăite-n patimi
Un bărbat iubit în somn

Pentru forţa răsculată
Ce se zbuciumă-n atom

Pentru Îngerul speranţei
Pentru flama lui de stea

Pentru-nvierea din moarte
Din nou a mă incarna

Pentru mine, pentru tine
Pentru fiul nenăscut

Pentru cel ce va să vină
Dar nu va să fi venit

Pentru ce să cânt lumină?
Unde-i dragostea din urmă?

Nu-i nimeni din veacul meu
Viu e numai Dumnezeu.

El mi-en gânduri şi mi-e sus
E miracolul Isus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu