BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

sâmbătă, 6 octombrie 2012

"Fara Titlu"

,Fara titlu''

Afara-i frig si innorat
Si-n soba arde mama,
De lustra tata-i spinzurat,
Iar eu ma tai cu lama

Pe jos stau fratii mei intinsi
Sunt morti de-o saptamina
In putrefactie au intrat
Dar nimeni nui aduna.

Ascuns e fratemeu-n dulap
Nui pasa de nimica
Are un topor infipt in cap
Sa-i tina cipilica

lungit e Mosu Mihu-n pod
Cu un cutin in spate
Lau urmarit de la parter
Pe viata si pe moarte

Iar sora mea cu ochiul scos,
Se zbate intr-o lada
Mai e un frate intins pe jos
Si-n spate are o barda

Iar unchiul meu in dormitor
Pitit intro valiza
Legat cu doua fire lungi
Ce duc direct la priza

Si-n frigider e congelat
In pungi de un kil bunicul
Dar eu sunt mic nu stiu nimic
De-abia imi tai buricul

Bunica-i linga aragaz
Cu un furtun in gura
Si-n jurul ei miroase a gaz
Si nu a prajitura

Unchiul Matei sta in extaz
Cu ochii la carniza
Cu un picior in aragaz
Si degetele-n priza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu