BINE ATI VENIT IN NEANT!

TOTI VENIM DE NICIUNDE SI PLECM NICAIERI,REGASINDU-NE APOI INTR-UN VID ABSURD.

Acest blog a apartinut lui IOAN ''NEALA'' NICA care a murit in 1 Ianuarie 2020. Blog-ul va fi administrat in continuare de fratele sau George ''Sixray'' NICA

sâmbătă, 7 aprilie 2012

Despre limita mediului spatial

Dumnezeu nu-ti da intalnire nici o data la el acasa ci doar pe teren neutru.Adica la biserica.Cine vrea sa vina vine ,cine nu contesta in continuu invitatia.Mediul spatial este deopotriva inchis si deschis.Biologic vorbind,orice mediu este inchis,limitat.Limita nu este altceva decat"pnctul" pana la care pot sa ma intind .Prin natura mea,eu nu sunt inchis numai in limite corporale,nu sunt zidit in trupul meu.Pot sa ma misc incoace si incolo,vad pana la o anumita distanta ,aud diverse lucruri.Pe tot timpul starii de veghe sunt deschis in afara,dar sunt deschis in chip limitat.Oricat ar fi de "miscator"lucrul pe care il fac ,el este totusi limitat pentru ca eu insumi sunt toata fiinta mea-corporal,dinamic si intelectual-ca limitat.De fapt suntem apriori limitati,in sensul ca orice gest si orice fapta a noastra au dinainte o anumita masura.Eu sunt capabil de un pas de un metru,iar daca ma fortez de unul mai mare ,dar nu sunt capabil,cu picioarele mele de om ,sa fac pasi de cinci metri.Sunt da capo limitat si sunt in toate privintele.

07 aprilie 2012
Neala Acin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu